Vizuális elemeket használata

Egy online ügynökség, vagy digitális ügynökség különös figyelmet fordít arra, hogy milyen vizuális elemeket használjon megbízóik kommunikációjában. Bár a digitális ügynökség vezetői szerint a 2020-as évben a videók fognak hódítani, mégis kevés cég tartj a lépést a legújabb trendekkel és kevesen is engedhetik meg maguknak, hogy a költséges videó készítésekbe komolyabb összegeket invesztáljanak. Maradnak tehát a képek, aminél szintén fontos, hogy egyedi, kifejező és valamilyen aspektusában mindenképpen ragadja meg a néző és lehetőleg a célközönség figyelmét. Ezért az online ügynökség már kevésbé javasolja a stock fotók használatát. Rengeteg ingyenesen is használható stockfotó gyűjtő oldal létezik és ezért is nagy a csábítás, hogy a rohanó világunkban és temérdek munkafeladataink mellett ezt a kényelmesebb és gyorsabb megoldást válasszuk. Jó, ha a cégek minimalizálják és inkább saját gyártású képeket és fotókat tesznek közzé a felületeiken és csak elvétve használnak egy-egy stock fotót, azt is jól szűrve és megváalsztva. A saját készítésű képek bár jó esetben profi kezek által készültek, tehát minőségi anyagok, mégis érződik rajtuk a személyesség és jobban megvalósíthatók az adott márkára jellemző színek, vagy elrendezések, stb…