Egy marketing trend, amely lassan minden vállalkozás számára kötelező

Ha a legújabb trendekről beszélünk, akkor van köztük pár, amely már évek óta feltörekvőben van, és talán idén végre sikerül kiteljesednie. A magyar reklámügynökségek szerint sok cég elsők között alkalmazza saját kommunikációjában az aktuális és friss marketing megoldásokat, ám ahogy a fogyasztók esetében is igaz, a reklámügynökségek Debrecenben is jól látja, hogy sok cég számára csak hónapok, vagy évek múltával esik le a tantusz. A digitális marketing területén lassan viszont már elkerülhetetlen, hogy foglalkozzunk a környezetvédelem témakörével. Itt az év eleje, a cégeknek és vállalkozásoknak igenis el kell kezdeniük (ha eddig nem tették) azon gondolkodni, hogy mit is tesznek a környezetünk megóvásáért a szűk és tágabb értelembe véve egyaránt. Nem kell itt világmegváltó dolgokra gondolni, a magyar reklámügynökségek szerint tartsuk szem előtt a gondolkodj globálisan, cselekedj lokálisan örökérvényű mondást. Írjuk össze a legapróbb dolgokat is, kérjük ehhez a reklámügynökség Debrecenben segítségét! Például szelektíven gyűjtjük a szemetet az irodában, nem nyomtatjuk ki, amit nem muszáj. Nem palackos, hanem újratölthető, ballonos vizet biztosítunk a kollégáink számára. A céges autókat elektromos autókra cseréltük, vagy energiatakarékos izzókat használunk. Esetleg a csomagolásunkat tettük környezetkímélőbbé? A termékünk előállítása során csökkentettük a hulladék mennyiségét? Bármi ilyenről érdemes hírt adni a vásárlóink és követőin számára, sőt, kötelező ezeket hangsúlyoznunk. De ne feledjük, ezt nem az önfényezésért, hanem elsősorban a valóban élhetőbb jövőért tegyük.