Esemény marketing

Talán sohasem volt még ennyire nehéz feladata az online ügynökség szakembereinek az események reklámozása kapcsán. A reklámügynökségek Budapesten év eleje óta összeszorult gyomorral figyelik és követik a sokszor napról napra változó törvényi előírásokat, szigorításokat. A megrendezésre váró tömegesemények helyzete egész évben teljesen bizonytalan. Pedig egy online ügynökség sok partnere számára kiemelten fontos bevételi forrást jelent egy-egy ilyen rendezvény, tehát egyáltalán nem mindegy, hogy hogyan alakul a helyzetük. Ilyenkor jön képbe a reklámügynökségek Budapesten maximális rugalmassága és alkalmazkodó képessége. Sok olyan alternatív esemény megrendezésére láttunk példát az elmúlt hónapokban, ami mögött nagy valószínűséggel egy profi ügynökségi team állt. A kisebb cégek eseményei ötlet és alternatív megvalósítási lehetőségek híján lemondásra kerültek. Viszont konkrét példa említése nélkül mondhatjuk, hogy számtalan olyan rendezvényt és eseményt láttunk mi is, aminél nagyon rezgett a léc, hogy idén meg lesz e tartva, de végül csak találtak a szakemberek és a szervezők olyan megoldást, hogy teljesen nem kellett lemondaniuk a megrendezéséről. Ez a szervezőknek is jó, és az alternatív megoldás a résztvevők tetszését is többé kevésbé elnyerte, hiszen a semminél a valami mégiscsak jobb, hát nem?